Mee op avontuur met de Challenge VITTEL® x STRAVA
Dit jaar gaan we nog een stap verder. We slaan de handen in elkaar met Strava, de referentieapp van de geconnecteerde sporter, voor een compleet nieuwe uitdaging. Rijd tussen 9 juni en 20 juli je eigen mythische Mont Ventoux-etappe: 172 km op 6 weken. De gedroomde gelegenheid om de fiets van stal te halen, je spieren wakker te schudden en de weg op te trekken. Op je eigen tempo, wel te verstaan. In je eentje, met het gezin of onder vrienden. Op weg naar het werk, om de kinderen op te halen of tijdens een tochtje door het bos. Elke gelegenheid is goed om bij de community aan te sluiten, kilometers te verzamelen en energie te tanken.
Bovendien vallen er uitzonderlijke prijzen te winnen:
- Een memorabele dag voor twee: een exclusieve VIP-belevenis in de Fan Car* van VITTEL® tijdens de aankomstetappe van de Tour de France 2025
- Een VITTEL®-fiets om bij elke trap vitaliteit te tanken
Waag je kans … omdat iedereen recht heeft op haar of zijn unieke moment! Schrijf je in voor onze grote lottrekking. Wat staat er op het spel? DE ongelofelijke kans om aan boord van de Fan Car van VITTEL® een van de Touretappes1 van dit jaar mee te beleven.
Wat als jij dit jaar in de prijzen viel?” ?
1Uitgezonderd de slotetappe van de Tour

VITTEL® en de Ronde van Frankrijk: een verhaal van passie, verfrissing en vitaliteit
Al van in 1854 streven we bij VITTEL®, met elk slokje van ons water, vooral naar verfrissing en levensvreugde. Onze spirit sluit uiteraard perfect aan bij die van de Ronde van Frankrijk, en geeft aan onze langetermijnsamenwerking haar volle betekenis. Trouw aan die waarden keren we terug naar de Tour, met meer energie, een nog groter enthousiasme en een stralend humeur. Voor ons is het glas (water) altijd halfvol! We willen ons goed voelen en samen emotionele momenten meemaken. Dat is de geest van VITTEL®. Al 17 jaar hebben we het geluk die te beleven, samen met de renners, de toeschouwers en alle liefhebbers van dit prachtige, jaarlijks weerkerend avontuur.
Een bron van positieve vitaliteit
Bij VITTEL® zijn we ervan overtuigd dat een gebrek aan vitaliteit je verlangens in de weg kan staan. Dat blijkt ook uit de cijfers. We organiseerden in december 2024, samen met de opiniepeilers van IFOP een onderzoek naar vitaliteit in de samenleving. Daaruit kwam naar voren dat 58 % van de Belgen zich vaak vermoeid voelt, zelfs in de jongste categorie van 25-34-jarigen.
We laten echter de moed niet zakken! Voor 72 % van de bevolking is bewegen, actief zijn en momenten delen met anderen de gouden weg om mentaal en fysiek weer fit te raken. En laat dat nu net de boodschap zijn die we al jaren willen geven, door onze gebruikers momenten aan te reiken die hun goed doen: mooie gedeelde emoties, zoals langs de Franse wegen waar de Tour voorbijkomt.
Kleine momenten die een glimlach op de lippen toveren: een spontaan partijtje basket na het werk, een wandeling die uitgroeit tot picknickexpeditie in het bos, of een plotse, onweerstaanbare drang om je loopschoenen aan te trekken en met de vrienden wat kilometers in de beentjes te halen. Uit die simpele, geïmproviseerde momenten puren we ware vitaliteit, die onze harten sneller doet slaan en het leven kruidt
Meer dan ooit willen we ons in 2025 inzetten voor de vitaliteit van de Belg, vitaal van kop tot teen*.
Lien vers le règlement du jeu concours : RÈGLEMENT
*Water draagt bij tot de instandhouding van de normale fysische en cognitieve functies. Consumeer per dag ten minste 2L water uit alle bronnen. Het is belangrijk om een gevarieerde, evenwichtige voeding en een gezonde levensstijl te hebben.